Μέλι η τροφή τών Θεών και τών Θνητών...


Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Χ ρ ό ν ι α Π ο λ λ ά

Χ ρ ό ν ι α    Π ο λ λ ά   Κ α λ ά   Χ ρ ι σ τ ο ύ γ ε ν ν α

Τις Θερμότερες Ευχές  μου για Υγεία

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι από το Δασικό Χωριό ΄΄  Δρυάδες ΄΄ .
Είναι ένα από τα αγαπημένα μου μέρη εξ΄ου και το όνομα που έδωσα τόσο στο blog όσο και στο λογότυπο  των παραγόμενων μελισσοκομικών προϊόντων μου.
Είναι ένα πανέμορφο μέρος προικισμένο από την φύση αξίζει να το επισκεφθείτε.
Βρίσκεται σε απόσταση 37 χιλιομέτρων από την Καρδίτσα. Κάπου εκεί (από την άνοιξη και μετά) θα βρείτε και τα μελισσάκια μου.  








Τα μικρά μελίσσια τα έχω πάνω από το δασικό χωριό μέσα στα έλατα και στις καστανιές να δυναμώσουν. Τα μεγαλύτερα δίπλα στον οικισμό Αγία Αγάθη  


Τον Μάρτιο η συνέχεια από την αναβολή του δικαστηρίου

24 σχόλια:

  1. Καλά Χριστούγεννα, Χρόνια Πολλά,υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτρξ
    Καλά Χριστούγεννα Χρόνια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημήτρη Χρόνια Πολλά και καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημητρη χρονια πολλα με υγεια και ευτυχια.
    Ευχες για ενα καλυτερο χρονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα, Χρόνια Πολλά με υγεία, αγάπη και ελπίδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΔΑΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ (ΚΕΔΡΟΣ)ΛΕΓΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τις θερμοτερες ευχες μου,για ολη την οικογενεια!
    Καλα Χριστουγεννα!
    Δεν θα ερθω Τρικαλα,θα ειμαι Λαρισα,περιμενουμε την Αννα Μαρια να γεννησει μεχρι 4 Ιανουαριου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλό Βαγγέλη. Αντε και παππους τώρα, ποιος την χαρη σου σαν ψεματα μου φαινεται, περασαν τα χρονια Βαγγελη γερναμε χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημήτρη να είσαι καλά με την οικογένειά σου και να περάσεις με υγεία και χαρά τις άγιες αυτές μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΕ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.......ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δημήτρη σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα σε σένα και στην οικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Xρόνια Πολλά και από μένα.Σαν καρτ-ποστάλ φαίνονται οι φωτό του χωριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημητρη χρονια πολλα καλες γιορτες σε εσενα και στην οικογενεια σου.
    Πραγματι το χωριο φαινετε πανεμορφο αυτην την εποχη και φανταζομαι πως θα ειναι την ανοιξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά! Δημήτρη σε εσένα και την οικογενειά σου, Ευτυχισμένο το νέο έτος με υγεία και χαρά...με εκτίμηση ο φίλος σου Γιάννης156...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά ,Χρόνια Πολλά!
    Υγεία ,Χαρά ,Ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά, ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2011 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά,
    με υγεία κι ευτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρονια πολλά και καλή χρονιά με υγεία πάνω απο όλα.
    Να εισαι καλά .

    Χρήστος Μαραγκός

    ΑπάντησηΔιαγραφή